Thursday, November 23, 2006

tana rahulik pesupesemise, kotikoristamise paev. hommikul kysis hotelli adminn, et muu jutu sees, et kust ma ikka olen ja mida siin teen. vastasin siis lyhidalt, et puhkus ja too ja tema selle peale, et kas mind pashminad huvitavad ja kuna ma olin kaks paeva m6elnud, et kust saaks m6ne otsekontakti, siis ytlesin pikalt m6tlemata why not? ja tuldigi mulle kell 2 jarele ja veetsin kolm tundi kohaliku pashminamoguliga maast ja ilmast vesteldes ning salle vaadates. valik on suur ja kirju, pea kaib siiani ringi ja pole kedagi, kes mind maa peale tooks :). esmasp lahen vabrikusse vaatama, kuidas tootmine kaib. k6ik tehakse kasitsi ja k6ige kvaliteetsemast pashmina villast - kogu see vark on yks omaette teadus. (kui kodustest keegi m6nda kaunist shallet soovib, siis andke kohe tellimus sisse :))
mis veel... 6htud on siin jahedad ja kurk kriibib, avastasin enda jaoks uue joogi - rummipunshi. koostisosad rumm, sidrunimahl, kuum vesi, mesi, kardemon ja veel m6ned maitsetaimed. tulemus imehea ja m6jub hasti. kulinaariale ei ole siiani yldse olnud aega tahelepanu poorata, yritan nyyd peale hakata. tanane hommikusook oli tore - mysli, paks jogurt, hakitud ingver, mesi, varsked puuviljad ananass, banaan ja vist papaja ja miski, mille kohta nad ytlesid cream, aga on vist k6ige rohkem sarnane creme friche'iga. k6ik need asjad toodi eraldi topsides lauda, segasin need ise kokku. soolastest on siiani lemmik palak paneer, mis on kohalik kodujuust spinatiga. osasid v6iks see joogi-soogi jutt huvitada, teised libistage silma yle ;).
tana koolitust polnud, sest ameerikas on tanupyha. ja yleyldse on k6ik kohad ameerika inimesi tais - ei paase ma neist kunagi! :)) [kriss]

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Halloooo...või nii, no vot nüüd on sul selge pilt selle pashmiinaga, see jäi mulle turul vähe selgusetuks.kas palak paniir on seal parem kui "vanasti"?
loodan, et saad imejoogiga kurgu heaks, ingrediendid on igatahes paljutõotavad.Siin ikka somp ja somp!Tom

6:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

kuule, kui sa tellimuse võtmist tõsiselt mõtled, siis mina olen küll üks, kes on pashmiinast unistanud. eriti veel, kui nii autentsest allikast. ja kui hind väga kaelamurdev ei ole. ja mul on värvieelistusi ka :) mis sa arvad?

10:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

vaadake www.dhaulagiripashmina.com, seal mustrid ja suurused ja varvid yleval. sallid 30*150 on odavamad, suuremate ratikute hind on kuskil 400-500 kr kanti - eksklusiivne kraam, mis teha.

9:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

kriss, ma ei leidnud su meiliaadressi (kuigi mul kindlasti on),seepärast esitan soovi siin.
polegi nii lihtne pildi järgi värvi valida. aga minu valik oleks classic 70x200 espresso. tavaliselt on espresso toon veits tumedam kui siin näidisel, aga eks siis meie kohtumisel temaga selgub, milline ta täpselt on;)aga seda ma ei oska ette kujutada, milline see ilma siidita lõim on, ma vist olen näinud ainult neid, mis on siidiga koos. vaata ise, kumb ilusam tundub. kui on pehme ja mõnus ja ei mõju lörtsina, siis oleks üleni villane ju äge küll.
aga tekkis teine huviline veel, tema soov on veel natuke keerukam, aga ehk õnnestub see ka täita: random weave 70x200 mahagony, kui see sarnaneb tooninäidiste kõrval asuva kõige alumise kangaga, aga kui on pigem ülaltpoolt punaka moodi, siis ikkagi selle alumise tooni (ta kahtlustas,et äkki mahagon viitab sellele punasele variandile ja saidil on apsakas). ja kui selline tellimus liiga keeruline peaks olema, siis classic charcoal, kah 70x200, 70 % pashmina 30% siidi. tänud ja tervitused, liis

9:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

no yritame :), 70x200 on hea suurus, vaiksemad on salli m66tu. meiliaadress on muidu kristina@sorig.ee

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

puhas vill on paris palju kallim kui siidi ja villa kooslus, aga hasti m6nus pehme, luksuslik.

7:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

vaja kontrollida:)

4:30 AM  

Post a Comment

<< Home